تبلیغات
بزرگترین مرکز دانلود علمی آموزشی - ترجمه مقاله کاهش نرخ توان موتورهای القایی که با ترکیبی از ولتاژهای نامتوازن و ولتاژهای بالا و یا پایین کار می کنند
 
بزرگترین مرکز دانلود علمی آموزشی
درباره وبلاگ



ترجمه مقاله کاهش نرخ توان موتورهای القایی که با ترکیبی از ولتاژهای نامتوازن و ولتاژهای بالا و یا پایین کار می کنند


عنوان انگلیسی مقاله: Dreating of induction Motors operating with a combination of unbalanced voltages and over or undervoltages
عنوان فارسی مقاله:  کاهش نرخ توان موتورهای القایی که با ترکیبی از ولتاژهای نامتوازن و ولتاژهای بالا و یا پایین کار می کنند.
دسته: برق و الکترونیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 15
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مقاله کاربرد صحیح ماشینهای القایی را در مواردی که این ماشین ها با ولتاژ بالا و پایین نامتوازن تغذیه می شوند، بررسی می نماید. همچنین تفاوتهایی که بین تعاریف ولتاژ نامتوازن وجود دارد نیز در این مقاله مورد بررسی قرار گرفته است. راه کار اتخاذ شده، استفاده از کاهش نرخ توان NEMA برای ولتاژهای نامتوازن است که مبنایی برای در نظر گرفتن اثرات ولتاژهای بالا و پایین در محاسبات تلفات موتور می باشد.
واژگان شاخص- مدار معادل، توالی منفی، توالی مثبت، منابع نامتعادل.
I.مقدمه:
کاربرد صحیح موتورهای القایی در سیستم توان و در تامین نیازمندی های بار، موضوع علاقه مندیهای بسیاری بوده است  [3]-[1]. بسیاری از موتورهای صنعتی در آمریکا برای کار با ولتاژ 460V طراحی شده اند در حالی که تاسیسات سیستم توزیع برای کار در ولتاژ 480 طراحی شده اند.
اصلی که در اینجا مطرح است این است که افت ولتاژ کابل این امکان را فراهم خواهد نمود که ولتاژ مناسب 460V در پایانه های (ترمینالهای) موتور به وجود آید. اندازه گیری ها نشان داده اندکه علی رغم افت ولتاژ کابل، ولتاژ موجود در ترمینال موتور در سیستم های صنعتی به میزان قابل ملاحظه ای بیشتر از 460V است. در حالی که هنگامی که در سیستم های صنعتی و یا تجاری ضعیف سیستم بار زیادی را تحمل می نماید میزان ولتاژ می تواند از ولتاژ نامی نیز کمتر شود.
در کنار مساله ی ولتاژ بالا و پایین که در سیستم های قدرت وجود دارد، بار هرگز به صورت کامل متعادل نخواهد بود. معمولا، سطوح عدم توازن به اندازه ی کافی کوچک می باشد به گونه ای که عملکرد موتور را چندان تحت تاثیر قرار نمی دهند. با این وجود مواردی پیش می آید که می بایست سطح عدم توازن جهت عملکرد صحیح ماشین مدنظر قرار داده شود. این مساله با استفاده از تعریف عدم توازن و توسط NEMA مد نظر قرار داده شده است. تعریف عدم توازن استفاده شده متفاوت با آن چیزی است که در مجامع قدرت استفاده می شود. به علاوه، عدم توازن فرض می نماید که مقدار متوسط ولتاژ 460V است در حالی که چنین مقداری به ندرت در عمل رخ می دهد.

ترجمه مقاله کاهش نرخ توان موتورهای القایی که با ترکیبی از ولتاژهای نامتوازن و ولتاژهای بالا و یا پایین کار می کنند


عنوان انگلیسی مقاله: Dreating of induction Motors operating with a combination of unbalanced voltages and over or undervoltages
عنوان فارسی مقاله:  کاهش نرخ توان موتورهای القایی که با ترکیبی از ولتاژهای نامتوازن و ولتاژهای بالا و یا پایین کار می کنند.
دسته: برق و الکترونیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 15
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مقاله کاربرد صحیح ماشینهای القایی را در مواردی که این ماشین ها با ولتاژ بالا و پایین نامتوازن تغذیه می شوند، بررسی می نماید. همچنین تفاوتهایی که بین تعاریف ولتاژ نامتوازن وجود دارد نیز در این مقاله مورد بررسی قرار گرفته است. راه کار اتخاذ شده، استفاده از کاهش نرخ توان NEMA برای ولتاژهای نامتوازن است که مبنایی برای در نظر گرفتن اثرات ولتاژهای بالا و پایین در محاسبات تلفات موتور می باشد.
واژگان شاخص- مدار معادل، توالی منفی، توالی مثبت، منابع نامتعادل.
I.مقدمه:
کاربرد صحیح موتورهای القایی در سیستم توان و در تامین نیازمندی های بار، موضوع علاقه مندیهای بسیاری بوده است  [3]-[1]. بسیاری از موتورهای صنعتی در آمریکا برای کار با ولتاژ 460V طراحی شده اند در حالی که تاسیسات سیستم توزیع برای کار در ولتاژ 480 طراحی شده اند.
اصلی که در اینجا مطرح است این است که افت ولتاژ کابل این امکان را فراهم خواهد نمود که ولتاژ مناسب 460V در پایانه های (ترمینالهای) موتور به وجود آید. اندازه گیری ها نشان داده اندکه علی رغم افت ولتاژ کابل، ولتاژ موجود در ترمینال موتور در سیستم های صنعتی به میزان قابل ملاحظه ای بیشتر از 460V است. در حالی که هنگامی که در سیستم های صنعتی و یا تجاری ضعیف سیستم بار زیادی را تحمل می نماید میزان ولتاژ می تواند از ولتاژ نامی نیز کمتر شود.
در کنار مساله ی ولتاژ بالا و پایین که در سیستم های قدرت وجود دارد، بار هرگز به صورت کامل متعادل نخواهد بود. معمولا، سطوح عدم توازن به اندازه ی کافی کوچک می باشد به گونه ای که عملکرد موتور را چندان تحت تاثیر قرار نمی دهند. با این وجود مواردی پیش می آید که می بایست سطح عدم توازن جهت عملکرد صحیح ماشین مدنظر قرار داده شود. این مساله با استفاده از تعریف عدم توازن و توسط NEMA مد نظر قرار داده شده است. تعریف عدم توازن استفاده شده متفاوت با آن چیزی است که در مجامع قدرت استفاده می شود. به علاوه، عدم توازن فرض می نماید که مقدار متوسط ولتاژ 460V است در حالی که چنین مقداری به ندرت در عمل رخ می دهد.







نوع مطلب : مقالات دانشگاهی، پروژه و تحقیق و مقالات رشته برق، 
برچسب ها : مقاله برق، ترجمه مقاله برق، مقاله الکترونیک، ترجمه مقاله الکترونیک، کاهش نرخ توان موتورهای القایی، کاهش نرخ توان موتورهای القایی که با ترکیبی از ولتاژهای نامتوازن و ولتاژهای بالا و یا پایین کار می کنند،
لینک های مرتبط :
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.


موضوعات